Bebeğim 5.5 aylık, geçmek bilmeyen egzaması için alerji polikliniğine götürmüştüm. Yumurtanın sarısı ve beyazına alerjisi çıktı. Emiyor, şimdi ben bu durumda yumurta bulunan herşeyi mi kesmeliyim? Kek, poğaça gibi şeylerde dahil mi? Ben sonucu e-nabızdan gördüm, sonuç randevumuz haftaya. Bilgisi olan var mı acaba nasıl ilerlemeliyim ? Ek gıda sürecini hiç düşünmek bile istemiyorum zaten🙄