Benimde oğlum tam bugün 18 aylık oldu bir ara düzenli yemesi vardı artık yemiyor gerçekten yemek saati gelince sinir krizi geçiriyorum yemeyen çocuk çok zor . Bir ara lavabonun başında yedirdim suyla oynattım tam düzeldi tekrar. Yapmadığım kalmıyor ne şaklabanlık yapsamda olmuyor yıldım artık aman yemesin diyorum yarım saat sonra elimde bir şeyler tekrar yedirmeye çalışıyorum emmeyi bırakmadı krizlere giriyor vermeyince aç kalıyor sanki , of gerçekten bu yemek saatleri olsun istemiyorum sizi çok iyi anlıyorum umarım düzelirler 😥