Alpmomy Evettt, anne kokuyoooo dediğimi iyi hatırlıyorum 😂 Ama şu Bimde satılan büyük mavi kapak var ya. Abim yerken bi yiyesim geldi şöyle iğrenerek aldım, sevdim. Şimdi çok severek yiyorum. Hatta diyorum 25 sene boşa yememişim diye . Yengemler falan yediğimi görünce şok olmuştu çünkü gerçekten tiksinirdim sofraya koydurmazdım🥲 Ama hala sadece büyük ve sert olanlardan yerim.