Ek gıdaya geçer geçmez dilimle verdim eline. Kuruyemiş verdim 8-9 aylıktan itibaren. Her şeyi çekirdeği ile yemeyi biliyor. Yiyemedigini hemen çıkarıyor. Allaha şükür bugüne kadar hiç boğazına kaçan bir şey olmadı çünkü yemeyi çıkarmayı öğrendi. Bence esirgedikçe erteledikçe çocuklar yiyememeye devam ediyor. Yapın diye demiyorum her anne kendisi bilir ama ben böyle yapmıştım yani