Mihranimmm aynısını benim kızım da yapıyor hayta bilerek parkelere doğru gidiyor ayakları ve kafasını vurunca ona mutlu oluyor 🤦🏻♀️ 9 aylık olmak üzere
Umarım bir şey olmaz olmamıştır
Geçenlerde koltuktan yuvarlandı düştü takip ettim şükür bişey olmadı. Ben çok dikkat ederim asla gün boyu yalnız bırakmam hatta düşüren insanlara nasıl dikkat edemiyor da düşürüyorlar diye sitemlenirdir. Benim de başıma geldi maalesef. Bir kere de pusetine koyup kemerini bağlamamıştım Allahım o günü o anı hatırlamak istemiyorum fayanstı tam o düşerken ben yerde yakaladım çok kötüydü. Yani çok çok dikkat etmek lazım