Merhaba benim de oğlum 3 aylık ilk başlarda bu kaygıyı ben de çok yaşıyordum eğer günlük kakasını yapıyor. 4-5 çişli bez değiştiriyorsanız. Aşırı ağlaması ve huysuzluğu yoksa doyuyordur. İlk 2,5 ay bebek süt kanallarını açıyor kendine yetecek sütü emerek artırıyor göğüsler ilk 3 ay bebeğe göre şekilleniyormuş o yüzden bol bol emzirin kanallarınız açılacak sütünüz artacaktır. Doymuyor laflarını duymayın ilk 3 ay sürekli emzirmekle geçmesi normal bence şuan biz memeden ayrı 1 saat/1,5 saat ağlamadan oynayarak geçiriyoruz. Zamanla olacak her şey biberona mamaya alıştırmayın bence🙏🏻