sulekzl Funda_yakut benimde 6 aylık bebeğim var biz doğu diye eşya istemedik dün baktık 152 bin mobilya konsol ünite yok içinde 🫣 Allah yardım etsin
hayat38 Funda_yakut merhaba bizde kara kuvvetlerii uzman esleri olarak bekliyoruz subaylar aciklandi biz kaldik
trn-mom55 Funda_yakut Sadekahve_ Egemenimmmm sulekzl merhaba kızlar biz de batıdan Doğu bekliyoruz da aklıma ilişik kesme tarihi takıldı. Bugün açıklanmazsa haftaya kalacak, haftaya açıklanırsa 1 hafta içinde de ilçeler açıklanır. Bayramdan önce ilişik keserlerse 12si gibi kalacak bize bir hafta 🥹 bilginiz var mı eşlerinize sorar mısınız ne zaman ilişik kesilecek hayat38
Funda_yakut hnnl Ay bizim ilk görev doğudaydı batıya gelirken hem il hem ilçe tercih dışıydı umarım bu sefer tercihlerimizden biri gelir
Funda_yakut Goktugmom_ Ay yemin ederim bizde de aynı diyorum açıklandı mı ne diyo delirtme beni be adam agahshhsbsb
hnnl Funda_yakut insalkah canım bizim mesleğe girdikten sonra hep tercih dışı bir sadece tek bir yer yazdığımız geldi
oykumira_19 Funda_yakut off bende heyecanla bekliyorum istanbuldayım doğuya gitcez inşallah çıkar kaç gündür kendimi yedim bitirdim🤷♀️ eşlerimizde hiç heyecan yok🙄
ceriio Goktugmom_ aynen yani burada esprisini yapıyorum ama umarım öyle bir durum olmaz 😅 yapmazlar herhalde ya 😅
Funda_yakut Goktugmom_ Evet işte yani 12-14 Haziran burdan ilişki kesilicek artık açıklasalarda insanlar ev tutacak nakliye bulucak toparlanma falan hep böyle yapıyorlar ya