Merhabalar kızlar ramazan bayramından beri bir pişik sorunumuz var 7 aylık devamlı pişik her türlü kremi kullandım kullanmadığım krem kalmadı özel alerjik mama kullanıyoruz sadece mama ile besleniyor geçiyor gibi oluyor hop tekrar başa dönüyoruz döngü içinden çıkamıyoruz günde 4-5 defa dışkılama yapıyoruz kuru tutuyorum yıkıyorum havalandırıyorum yok geçmiyor bıktım artık yardım ve tavsiye istiyorum