Kızlar merhaba
Hamilelikten önce çok bakımlı bir kadındım Saçlarım her zaman sarıydı dibimi bile kimse görmezdi hamilelik dönemi ile beraber saçımı Hiç Kestirmedim boyatmadım. Doğum yaptıktan sonra da hiç kuaföre gitmedim şimdi bebeğim sekizinci ayına girecek kuaföre gitmeyi çok istiyorum saçımı sarıya boyatmayı çok istiyorum sadece kestirmeye gidersem mutsuz olacağım biliyorum boyatmadığım için kendi saç rengimi herkes çok yakıştırıyor ama ben hiç beğenmiyorum alışkanlık hep sarı olduğum için gözüm hep sarıyı arıyor emzirdiğim için Bir yandan boyatmak istemiyorum ama zararı yoksa boyatmak istiyorum başka forum sitesinde bir kadın kızıla boyattım bebeğimin idrarı kızıl geldi gibi şeyler yazmış ya bana çok ütopik geldi ama yine de bir aklım kalıyor okuyup bile bile gidip yaptırmak yanlış geliyor Osman Gönülal Hoca boyatmayın diyor ben zaten ombre yaptıracağım diyorum kendi kendime dibine vurmadan paket attıracağım diyorum ama yine de içime sinmiyor çok kararsızım saçını boyatıp yan etki yaşayan oldu mu gerçekten? (Bu arada mesajı Manuel değil ses kaydederek yazdım yazım yanlışları, noktalama yanlışlar, imla hataları varsa affola😄)