Merhabalar, kızım 2 ay 13 günlük fakat doğduğundan beri huysuz. Sadece sabah yeni uyandığında 1 saat gülüyor sonrasında gece uyuyana kadar hep huysuz mızmız kucak istiyor😢sessiz kaldığı bir an bile yok. Ya ağlıyor ya mızmızlanıyor. Çok yoruldum Artık .. niye böyle olabilir napmam lazım. Gündüzleri hiç uyumuyor da