Merhaba doktorumuzun uygun görmesi ile 4.5 aylıkken tadımlara başladık havuc, patates, kabak meyve olarakta elma, armut, kayısı ve yogurt şeklinde ilerliyorum ama oğlum iki haftadir sürekli kabız ve iki kere fitil kullanmak zorunda kaldım anca öyle tuvaletini yapıyor demir ilacinida kestim o kabızlık yapıyorsa diye armut mideyi bozar diye biliyorum ama yediği zaman fayda etmiyor bide üstüne iki haftadir sürekli gazli bi bebek oldu uyuyoruz aglıyo uyanıyoruz aglıyo yani ne yapmam lazım artık tükendim sürekli mutsuz ve huzursuz bebek bu süreç normal mi böyle kabız olması