1 haftadır geçmeyen bir pişik var. Pişik gibide değil resmen küçük küçük sivilceler var poposundna kuyruk sokumuna kadar ne yaptıysam geçmedi. Farklı bir şey yedirmedim sadece mamasını değiştirdim bebelac Gold kullanuyordu normal Bebelac almaya başladım 9.aydan itibaren olandan.. (11 aylık)