Nazliprensesinannesi Devletin karşılamadığı bu aşıyı yaptıranlar var mı? Ben kararsız kaldım fikir almak istiyorum sizden...🤷♀️
Deletedmom388 Nazliprensesinannesi Yarın rotanın 2.dozunu yaptırıyoruz ve menenjiti de yaptırıcaz,zamanını konuşucaz doktorumuzla.Yaptırma taraftarıyım kesinlikle
Doga_41 Bende yaptırdım aon dozları kaldı doktoru ne söylediyse araştırdım ve kesinlikle yapılmalı... Aşı dünyada ki en iyi buluş bence kesinlikle yaptırmanı tavsiye ederim