Justmm Kızlar bebeğim 11 aylık sadece dada dede şeklinde babıldıyor birde bazen annnne diyor ama bilerek mi diyor bilmiyerek mi bilmiyorum açıkcası pek anlamlı kelimesi yok. Normal mi bu durum
Yenianneyimm Justmm benim ki 14 aylık anlamsızca geveliyor ağzında bir şey Çince konuşuyor sanki bir anlamlı kelimesi var sadece her şeyi fırlatıp attı diyor