kizlar 5. aya girdigimizden beri ozellikle gece uykularimiz mafoldu zaten kolikti ilk 2 ay uyku yoktu zar zor rutin olusturdum gece 8 de uyuyordu sabaha kadar mama icin 2-3 kere kalkip devam ediyordu şuan o kadar sıkıntılı bir hal aldı ki gece sürekli dönüp uyanıyor nedir bu atak mı diş sancısımı anlamadım dönmeye yeni başlamadı bu arada 4. aydan beri dönüyor desem ki yeni bir beceri öğrendi gece uyguluyor ama oda değil bu durumu yaşayan ve düzelen var mı 38+4 de dogdu 4. ay atagini 40. haftada dogdu diye hesaplarsak suana mi denk geliyor diye dusunuyorum cunku 4. ayda boyle seyler yasamamistik birde gun icinde bir huysuz ki sormayinnnn