Buse_asya23 merhaba kızlar Gratis. com’da %50 indirim varmış ya malum acaba kullandığınız fondötenler hangisi çok memnun kaldığınız numarasıyla beraber yazar mısınız acil ben de siteden alayım en azından
silaa66 Buse_asya23 normalde yüzüme fondöten kullanmam hiç bişey kullanmam Ama geçen gün bb kremine şans vereyim dedim gerçekten o kadar güzel ki çok beğendim 132 pale almond aldım ben esmersen olur acık tenliysen 130 olur🙌🏻🤩 Ayrıca kapatıcısını alığını da aldım onlarında beğendim 🩷
Meriskus Buse_asya23 hiçte indirim yok canım şişirip bindirmişler Daha dün gratisteydim aldığım ürünlere baktım özlellikle indirim varmı diyere alakasııı yok Rimel aldım 200 tlye dün alışveriş yaptıgm icin 200 e düştü normal diyatı 350 Sitede baktım 450 😀 indirimli hali değil
pamukseker_ Buse_asya23 oha ben dün sepetime bir şeyler attım almak için hepsi bin tl tutuyordu şimdi öyle dediniz diye alayım indirim varsa dedim aldıklarım 2 bin tutuyormuş bine indirmişler yani indirim yok demek oluyor sizde almayın bence iki gün sonra düşer geri
mom1900 Bana fiyatları şişirip indirim yapmışlar gibi geldi. Fiyatların sıkı takipçisi olan varsa daha iyi bilir tabi 😂
babyyyy1 Buse_asya23 yeri gelmişken sorayım beaulisin göz altı kapaticisini kullanan var mı iyi mi çizgilere doluyor mu oksitleniyor mu
pikachuucisse babyyyy1 güzel değil. En güzeli ödül alan flormarın yeni çıkan göz altısı. Muhteşem bişey. 3 tane yedeğim var düşün artık. Açık tenliysen 1 al. 2 koyu. 7 numara arası. Bütün hepsini kullandım.