tukayferhan ev olarak diyorsanız kaletepede oturuyorum 10 katlı binalar sadece ana yol üzerinde var samsun bulvari falan deniyor ben oraya yakın oturuyorum en gelişmiş yerlerinden biri sadece giriş kısımları güzel kaletepenin, ama 10 katlı binaların olduğu yerden güzel, şehir olarak çok gezilecek yeri yok denecek kadar az küçük şehir ucuz yani siz nerden geleceksiniz Kırıkkale mi çıktı tayin seçtiniz bekliyor musunuz