btltrkmn Sezaryen den sonra sol üst bacağımda acı kaldı etim acıyor resmen bebeğim 6 aylık oldu hala geçmiyor. Aynı durumu yaşamış olan varmı acaba aranızda?
Sebusebu btltrkmn 2 kere peşpeşe sezeryan yaşadım sadece bel ağrılarım oldu uzun süre o da epiduralle alakalıdır diye düşünüyorum. Bacakta herhangi bi sıkıntım olmadı.
kevserhmz btltrkmn benimde iğne vurduklarında narkozluydu zaten bel altım hiç hissetmedm sol bacağımın üstünü çizmişler çizik var resmen iğneyi kaydırmış bacağımı katlayarak oturamıyorum