lceLady Yaani göz veremi oldunuz mu? Ne gibi ilaç kullandınız? İğne,damla, hap Ne kadar sürdü iyileşmeniz. Tamamen iyileşen oldumu acaba. Üveyti iyileşince katarak ameliyat olan var mı?
muazinannesii lceLady Şuan kayınvalidemde aynı hastalık var baya ilerledi ve artık önündeki seyleri bile zor görüyor ameliyat günü bekliyor. Hastalık hakkında pek bilgim yok ama üzücü bi durum sizede gecmiş olsun
lceLady muazinannesii Off sizede geçmiş olsun Bu durumunuz geçmi farkedildi? Neden bu kadar ilerledi. Herhangi tedavi uygulanmadi mi acaba
muazinannesii lceLady Aslında ihmal diyebilirim kayınvalidem doktora gitmeyi hiç sevmeyen bi kadın. Tabi başlarda ufak ufak belirtileri vermiş ama gitmemiş işte şimdide göremiyor😔 doktor demişki senin gözlerin cok dumana maruz kalmış omdan olmuş. Gerçektende köyde hep tandırda ekmek filan yaparmış dumana bakmak zorunda kalmış. Tedavi olarak devamlı kullandığı damlalar vardı günlük onları damlatıyordu
lceLady muazinannesii Anladım peki damlalar fayda etmemiş mi? Ameliyat olunca düzelece mi acaba? Eşimde çıktı bu rahatsızlık sağ gozu neredeyse %5 goruyormuş. Sol gözünede sıçramiş Kör olma durumun var denmiş Nasıl tedavi uygulanacak bilmiyoruz Düzelir mi acaba eskisi gibi olurlar mi
muazinannesii lceLady Eşinize cok üzüldüm geçmiş olsun 😔 damlalar biraz fayda etti ama acil ameliyat yazmış doktor bakalım haber bekliyoruz ameliyat olunca görücekmiş öyle dediler