mirayezgii aselim0142 sağlık ocağında ki hemşireyi arayıp tam net bilgi alabilirsiniz. Biz olur deriz olmaz bu sefer siz yorulursunuz. En doğru bilgiyi onlar size verecektir
Mdorukkk aselim0142 evet kimin yanında misafir iseniz o kişinin sağlık ocağına gidebilirisiniz hemşirem söyledi. Hatta istediğiniz yere gidin mecbur yaparlar dedi
MRKbra aselim0142 yapıyorlar evet söylüyorsunuz misafirim diye mesela ailenizin yanına gidiyorsanız onların bağlı olduğu aile hekimine gidin misafirim diyin aşı kartını da götürün hemen yapıyorlar bir sıkıntı olmuyor ben yaptırmıştım
zeyzey001 Ben 2 aylık aşılarını şehir dışında yaptımıştım ama önceden aradım söyledim çünkü verem aşısı belilrki günlerde geliyormuş
aselim0142 Peki iki aylık aşıdan sonra çok ateş oluyo mu huzursuzluk vs ondan da korkuyorum kolik bi kızım var
dambiik aselim0142 bebekten bebeğe değişiyor o bize 1 gece ateş yapmıştı arkadaşımın bebeğine yapmadı mesela