tazeanne98 bende öyle düşünüyordum bebeğim 2 ay 8 günlük ve hala 2 saatte bir beslemeye çalışıyordum. Bazen 1 saat arası oluyordu ağladığında meme istediğini düşünüp veriyordum. Bizim emme süreleri artmıştı 20dk ya kadar kalıyordu bazen bende sevinmiştim emiyor diye. Ama bir kaç gün önce aşırı kusmaya başladı. Ağız dolusu fışkırarak ve taşma şeklinde kusuyordu. Kusma akşam azaldı çünkü bebeğim uykulu olduğunda uzun uzun emmiyor 5-10dk ihtiyacını alıp uyuyor. Ertesi sabah yine aynı döngüye girince acile gittim. Tahlilleri yapıldı serum takıldı ve doktor aşırı beslemekten olduğunu söyledi, ertesi gün çocuk doktoru da aynı şeyi söyledi. Hatta bazen saatte bir verdiğimi söyleyince gözleri büyüdü. Beslenme aralarını açmaya çalışıyorum şimdi. Az önce yine 1 saat geçmişken emzirdim ama bu sefer 4dk emzirdim ve bıraktım. Süt tazyikli geldiğinde bebekte biraz büyüdüğü için göğsünü hızlı boşaltıyordur. Kilo alımı da iyiyse bence dert etme.