Bende öyleydim 134 ile doğum yaptım doğumdan sonra 3 ayda 108 oldum sonra devam ettim az yedim çok emzirdim çok su içtim derken 5.ayda sütüm kesildi. Bebeğimi emzirmek daha önemli diye ne bulduysam yedim sonra 11.ayda tartıya bir çıktım ki 114 olmuşum 3 haftadır diyetteyim bebeğim 1 yaşında şuan ve 106 olmuşum. Sabahları sadece yoğurt dereotu salatalık yiyorum ekmek aburcubur yok dereotu sayesinde sütüme de birşey olmuyor