hege benimde 42 günlük. Gündüz ne zaman isterse emziriyorum. Gece uyandırmayı 40 itibariyle bıraktım. 4-5 saat uyuması normal. Zaten acıkınca uyanıyorlar 🤗 bence bebeğinize bırakın artık, isterse gece 2 saatte bir kalksın isterse 4 saat uyusun
(Dr.osman gönülal önerisi )