tazeanneci Arkadaşlar birkaç gündür bebeğimde burun tıkanıklığı fark ettim serum fizyolojik uyguladım ama bu sefer de tıkanıklık hiriltiya döndü. Nefes alış verisinde sıkıntı yok ama hirilti halinde oluyor burnundan. Balgam mi var bilmiyorum. Ne yapmam gerekir
uykusuzluklarinanasi tazeanneci ortam nemini iyi ayarlamaya çalışın ne çok ne az tam ortada tutun böylelikle rahatlar. bir de geniz eti vs var mı ailede? benim oğlumda da hırıltısı var babada dedede ve dayıda geniz eti var doktor ondan şüphelendi haftaya randevumuz var ortaya çıkacak inşallah.bir de ortam ısısı yüksekse o da etki edebiliyor.
tazeanneci Ardenaden evet çekiyorum her seferinde artik bir şeyler gelmeyene kadar ama hirilti geçmiyor
tazeanneci uykusuzluklarinanasi ne kadar olması gerekiyor hep 43 46 gibi ortam nemi. Birkaç gün odada kapi kapalı yattık soğuk gelmesin diye ondan mı oldu acaba diyorum
uykusuzluklarinanasi tazeanneci max 50 olmalı min 40 olmalı. 45-50 arası çok ideal biz o şekilde rahatladık nemi dengede tutarak. tabii noktasına kadar aynı olmayabilir bazen ama yine bu dengede kalması çok önemli. ne olursa olsun her gün havalandırın cam full açık olsun yattığı odanın siz başka yerde durun tabii. böylelikle havası daha iyi olacaktır kendiliğinden
umuteymeninannesi tazeanneci vakit kaybetmeden doktora götürün derim ben de yaşadım bu durumu bronşit olduk yatışımız yapıldı hava ilaç aldık vs vs bence sık sık burnunu açın ve doktora başvurun
gamzeci umuteymeninannesi hırıltı mı vardı bronşit oldu bızdede var hırıltı 1 haftadır gecmıyor öksürük yavaşladı ama hırıltı gecmıyor doktor da serum fizyolojik kullan dedı gectı dinlediler bısey yok dedıler ama hırıltı bızı onu cok rahatsiz ediyor gecmıyor banada bronşit olur götür dedıler götürdük değişen bir şey olmadı doktor bısey yok dedı sadece sırtını dinleyerek
umuteymeninannesi tazeanneci burnu çok tıkanıyor sürekli açmak lazım yoksa ciğerlere iniyor işte belirli bir nedeni yoktu başka
Kedigiller tazeanneci benim bebeğimde öyleydi odayı sürekli nemli tutun. Biz nemlide tuttuk geçmedi en son bi doçent doktor 1 yasına kdar devam eder dedi ve öyle de oldu. Hastalık olmadıgı sürece sorun değil. Ama hastalıktan ötürü hırıltı varsa doktora tekrar gösterin
kardelen1239_7 Eğer ciğerler ve burun boğaz temizse laringomalazidir. Gırtlak gevşekliği. En geç 2 yaşına kadar geçer rahat olun
gncglozclk tazeanneci benım kızda da dogduktan 1 hafta sonra basladı 4 aylık yeni yeni geciyor hastalık degılse 1 yasına kadar gecermiş sık sık acın burnunu hasta olmada bile acın ben gunde 2 3 sefer acıyorum
birmini tazeanneci benimde 1 aylık kızım arada oluyor bizde de bende serum fiz.kullandiktan sonra pompayla cekiyorum sümük varsa o şekilde çıkıyor hırıltı arada oluyor yani fazla yoksa normal ama sürekli devam eden bir hırıltı varsa Dr gostersen iyi olur 🌸sevgiler