Ben de normal doğum yaptım 3,5 yıl önce. Çok zor geçti doğumum iç dış Dikişlerim sayısızdı zaten zor iyileşti. Parmak ucu kadar bir et parçası var fakat kontrole gitmedim. Asla cesaret edemedim doğumdan sonra. Dışında bir et parçası değil mi içten gelen bir Yumru şeklinde bir şey yok?çünkü Öyleyse kesinlikle gitmeniz gerekiyor o rahim sarkması veya idrar torbası oluyor genelde Allah’tan bende olmadı