Merhaba arkadaşlar 13 aylık bi kızım var akşam 10 11 gibi uyuyor ama gece mutlaka 2 3 gibi uyanıyor tekrar uyutuyorum ama her beşiğine yatırma girişimimde uyanıyor saatlerce bekliyorum tam yatırıyorum tekrar uyanıyo ve bu bazen 3 4 saat boyunca sürüyor ve kucağımda uyumak istiyor sürekli artık uykusuzluktan sinir krizi geçiriyorum içten içe sakin kalamıyorum (dişlerimi sıkmaktan diş tellim koptu bildiğiniz) kendimi de kötü hissediyorum bebeğime sinirleniyorum diye ama artık tükendim böyle bir durum yaşayan var mı beşiğe koyunca uyanmasın diye ne yapbilirim