balli_cilek hayır hiç erken değil.ben doğdukları andan itibaren çocuklarımın ağız ve diş bakımlarına muntazam dikkat ettim.oncesinde günde 2 kez kaynamis ilimis içme suyu ve steril sargı beziyle ağız ve damaklarini temizlerdim biraz daha buydugunde parmak silikonlu fırçaya geçtim.9 aydan itibaren macunsuz fırçayla 15 aydan itibaren yutulabilir florursuz macunla devam etti bu süreç ve 2.5 yaş itibariyle rutin kontrol amaçlı her sene goturdugum diş doktoru artık 500-1000pm florurlu diş macununu haftada en az 2 gün gece fircalamasinda kullanmamı kalan gunlerde yine gece gündüz günde 2 kez florursuz macunla devam etmemi söyleyince öyle devam ettik.