Yakınlarınız yanınızdaysa arayın sorun. Yada bekleyin sabaha kadar. Zor bir durum şuan senin için seni en iyi ben anlarım sürekli yaşadğım bişi ama alıştım artık. Eşim arkadaşlarıyla olurdu ara ara yok açmaz gecenin bi saatine kadar gelmez vs. Neyse aralıklı arayın yada annesi babası yakınlarınızdaysa onlara söylryin dükkana gidip baksınlar .