Merhaba hanımlar 1 buçuk yaşında kı oğlum nezle oldu burnu akıyor gece de kalktı nefes alamadığı ıcın ne yapmam gerek ? Evde pıs pıslı burun açıcı ılactan sıktım ıkı deliğine. Bırde soğan kestım bas ucuna koydum başka ne yapabılırım ? Hıc bılmıyorum calpol da verdim. Burnunu çekmelimiyim ama akıyor zaten