Daha kan testi yaptırmadım az önce gebelik testinde öğrendim bi kaç belirti üzerine şüphem oluşmuştu ama serum olayı baya korkuttu beni çünkü geçen ayda hastalandım yine serum aldım doktor gebelik yok dimi demişti bende yok sanırım günüm geçiyor ama pcos hastasıyım demiştim doktor olmaz öyle emin olalım gebelik testi yapalım ilk önce yoksa serum veririm demişti o yüzden şuan baya korkuyorum