bi kaç hafta önce çıktı yanlarında ufak sivilceler de çıkıyor sabah yok oluyor küçükler akşama doğru yine çıkıyor bi doktor uyuz dedi losyon vs sürdğm sarardı tam geçmedi sonra yeniden kızardı cildiyeye gittim egzama dedi kafasının arkasında da da var ve çok kaşıyor kortizonlu krem verdi 2 gündür kullanıyorum hala böyle bilgisi olan var mı 