Aylakiz0-6 uyarmak, kızmak ve bence iyice konunun üzerinde durmak(yaparsan parka gidemeyiz vs gibi baskıcı tavırlar ) iyice davranışı yapmasına sebep olur. Bu dönem inat dönemi. Ne söylersen tersini yapar. Biraz enerjisini dışarıda atmasına fırsat tanıyın. Kum ve oyun hamuru tarzı duyusal oyunlarla oynasın sakinleşir. Bunlar tamamen keser demiyorum evet dönemsel ama çocukta bu davranışı pekiştirmemek lazım. Sen bir de 3 yaşı görcüler genelde yanlışlıkla engellemeye çalışırken bu davranışı pekiştirdikleri için öyle .
Benim oğlum 27 aylık 18.aydan beri evet sendrom var ama hiç burada okuduklarım kadar kötüye gitmedi işler. Gidecek gibi oluyor hemen dikkatini ilgisini stresini sinirini başka yöne çekiyoruz