brglllckrrr Kızlar oğlum 10 aylık olucak ama hala baba mama dede tarzı kelimeler söylemiyor normal mi sizce Birde bi diğer konu odasını ayırmak istiyorum ama yatakodası koridorun sonunda onun odası başında gece nasıl duyarım diyorum fikir verirmisiniz :/
Hbtn brglllckrrr kızım 10.5 aylık 7 aylık odasını ayırdım. Odası benim odamla bitişik duvar kapılarımız açık yatıyoruz
brglllckrrr busrasenaa ya bilmiyorum alışsın istiyorum en ufak dönsek uyanıyor belki daha iyi uyur diye düşündüm
masalsaretekin Normal çocuktan çocuğa değişiyor 1 yaşında benim kızım bababa gibi şeyler söylüyor odasını ayırmak için çok erken bence siz bilirsiniz yine de anne çocuk yanı mikrofonlar var onlardan kullanabilirsiniz
ilknurAk-13 brglllckrrr Eğer uykuları düzene girmeye başladıysa ayırmanız çok doğru bir karar olmuş.Bende 8 aylıkken ayırdım.Daha güzel uyumaya başladı.