-Eraymoms- olabiliyor ya bizde bir kedi bulduk evde bakalım diye ertesi sabahta uyanınca aşılarını yaptırırız diye kedi sabahına bir kustu parazitler dışarıda aldık onu hemen götürdük yaptırdık çok halsiz düştü parazit aşısından sonra halsiz ve yorgun düşüyorlar ateşleri çıkıyormuş , neyse dedik döktü hepsini bir müddet baktık tekrar bu şekilde halsiz ve yorgun düştü. Kusmalar başladı barınakta tedavi olsun diye bu sırada da benim kızı 4 kere 1 ay içinde hastaneye götürdük doktor diyor geçmez kediden hastalık ama biz baya korktuk beklettiler sonra bizi tedavisi yapacağız ne olduğunu öğrenelim ya teslim edeceğiz ya etmeyeceğiz aradılar kediniz gençlik hastalığı olmuş kedi burada kalacak. Öylece bıraktık artık vermiyorlar gençlik hastalığına yakalanmış kedileri.