Kızlar bebeğim 2 ay 8 günlük ilk defa soğuk almis değil ama çok etksiinde kalmış gibi habire hapşuruyor öksürüyor ve huzursuz üstelik meme reddi de yapıyor iştah sıfır daha çok küçük ilaçlara alişsin memeyi bıraksın istemiyorum ne yapmalıyım çok üzülüyorum yarın doktora götürücem 😓