Kızlar bebem 48 günlük kolik ve çok zor bi bebek. Gece uykusunda sıkıntımız yok ama sabah 10 gibi kaldırdıysam mesela gece 3 e kadar hiç uyumuyo kucağımda dalıyo yarım saat bi saat bekletsem bile yatağına koyduğumda uyanıyor. Her yolu denedik çarşafta sallamaya kadar yaptık ama 5 dk sonra gözlerini açıyor. Kolik bebek olduğu için hep bi ağlama içinde. Belkide uyuyamadığı için sürekli ağlıyor. Bu ne zaman biter ben 4. Aylarda oluyor diye biliyordum ama bizim 20. Gününüzden beri böyle bu durum ne zaman biter ne iyi gelir ne yapmam lazım su bile içmeye gidemiyorum mutfağa Allah rızası için yardımmmmm