AnnaGloria Oğlumun bir yaş doğum günü için dışarda görseldeki gibi konsept düşündüm dışarda bu şekilde kutlayan anneler var ise iyi geçti mi bu konseptı hep istemiştim ama galiba dışarda zor olabiliyormuş önerilere açığım