Ya kızlar memleketime geldim kızım 3 gündür sadece gece uykusunda ağlayarak kalkıyor o kadar çok ağlıyor ki zor sustur yorum calpol verdim yatmadan acaba bir yerimi ağrıyor ki diye yok yerinimi yadirgiyor bilmiyorum emzik mama su hiç birisini kabul etmiyor sizinde böyle oluyormu ne yapsam bilmiyorum bu duruma kendi evimizde asla böyle değildi