kızlar bebeğim ben verdiğimde yemiyordu, bende blw yöntemini deniyorum ve kendisi gayet güzel yiyor herhangi bi sorun yok ama tabiki bir pankekin yarısını ancak yiyo , şuan 8 buçuk aylık ne kadar yemesi gerekiyor veya istediği kadarmı yemeli şuanda 3 öğün yapmaya çalışıyorum sabah kahvaltısı yumurta, peynir ,öğlen meyve akşamda çorba veya katı gıda ama çok az yiyor 🫣 normalmi acaba çünkü asla benim yedirmeme izin vermiyor.