Herkese iyi geceler. Kızım ikinci ayda verem aşısı oldu 1 ay sonra kolu kızarıp kabuk bağladı şuan 5 ay 4 günlük bu akşam yıkarken o kabuk kalktı kanadı sizce birşey olur mu çok panik yaptım ama hiç ağlamadı huzursuzlanmadı yarın götüreyim mi doktora başına gelen var mı