Hayatımda ilk kez güne girdim yapmadık demeyiz 😁😁😁
Çeyrek günü o da neyse ki altın kazançlı diye düşünen ben 12 Nisan’da çeyrek aldım götüreceğim iki kişi için en son ben alacağım son iki kişi kaldı önümde ya aldığım gün fiyatını yazmisim 4300 TL den diye şuan çeyrek 4050 söyleyeceklerim bu kadar😅