Kızlar merhaba 31 gün önce sezeryan ameliyat ile oğlumu kucağıma aldım ilk hafta baya zorlansamda sonrasında toparlamıştım ama 3 4 gündür karnımın içinde acıma var gülerken bile hissettiriyor yada yatarken dönme sırasında sizce geçici mi yada böyle olan var mı