benbiranneyim123 Kızlar bebeğim 11 buçuk aylık sürekli elleriyle gel gel yapıyor ve ağzıyla da ara sıra gil gil diyor bu Normalmi yani boş kaldıkça yapması Normalmi acaba ??
BENOYLEUYGUNGORDUMM benbiranneyim123 10 aylık bebeğim de sürekli gel gel diyo. Dışarda herkesi başına topluyo😃
benbiranneyim123 Eailesi4 yaa ben tecrübesiz olduğum için korkuyorum el çırpma falan yapmiyo mesela yada bay bay sadece gel gel yapiyor
Meri-Mel benbiranneyim123 Olur hiç merak etmeyin aslında onlar alıyorlar sadece zamanı kendileri belirliyor biz biraz heyecanlıyız olsun istiyoruz kızımda 18 aylık konuşmuyor ama yeni yeni kelime ekliyor ☺️
benbiranneyim123 Meri-Mel yaa ben zaten normaldede aceleciyim hemn olsun isterim herşey çocuktan sonra dahada çoğaldı yaa 🙈🤭😄
benbiranneyim123 BENOYLEUYGUNGORDUMM ay evet o sorun bizdede oldu herkese gel gel yapiyo milletinde hoşuna gidiyo gelip sevmeye çalışıyo 🤦♀️😄