gulsen946_ Kizlar dogumdan sonra kilolarım kaldı gobek bölgesi için korse aldım gece korse ile uyusam zararı olurmu aranızda korse ile uyuyan varmi
Gme1709 gulsen946_ kan dolaşımınız için çok riskli gün içinde bile belli saat takmalısınız tabi ki tercih sizin 🙂
rabiaeso lidokain aynen 8saat kullanılıyor günde ve gece yatarken kullanmaya devam edilmesi kas tembelliği yapar
gulsen946_ lidokain oylemi aslında zararı olabilir doğru söylüyorsunuz yinede sizlere danışayım dedm teşekkürler
gulsen946_ Meri-Mel doğru 😊😄aslında gec3 zaten dinlenmek ve rahat uyumak için uyuyoruz takmıyorum o halde
gulsen946_ suheyla92 peki çok teseki6r ederim Allah korusun lan dolasimina dediginz gibi takdim bence de ya
hazale966 gulsen946_ uyurken çıkartılması lazım ben uyurken çıkartıyorum. Uyanınca takıyorum uyuyana kadar kalıyor
uykusuzluklarinanasi gulsen946_ zaten en az 8 saat kalması gerekiyor gün içerisinde ben zaten saat dolunca çıkarıyorum bazen yatana kadar takıyorum. bedeninize müsaade edin geceleri takmayın tabii ki sağlığınız için
gulsen946_ uykusuzluklarinanasi tesekkur ederim 🤗🌸tabiki gece dinlememiz ve rahat uyumamız açısından haklisiniz
rose90546_ gulsen946_ terleyip soğudugu için bende bağırsak enfeksiyonu yaptı korse. Bende çok uzun süre kullandım ama iyi değilmiş tecrübe ettim
gulsen946_ rose90546_ aaa öylemi ilk defa duydum çok geçmiş olsun korse aslında rahatsız edici ama Bi çare takiyoruz
hazale966 gulsen946_ evet göbekte kücülme yapıyor birde ben sezeryan oldum dikişlerime de iyi geliyordu taktıkça. Bendeki model kancalı değildi kancalılarda batma oluyor diye almadım bendeki cırt cırtlı modeldi