bebegim 10 ay 25 günlük. Uzun zamandır geceleri uyuttuktan 45 dk sonra ağlıyor yatak içinde kalkmaya calısıyor kucahımıza alıyoruz susuyor bazen öyle de susmuyor gerci.neyi var anlam veremiyoruz ve bunu geceleri ara ara yapıyor. Emzik emiyor emzigi isteyince arayıp takıyor sırf bu yüzden 4-5 tane emzik var beşiğinde ama yine de verimli uyumuyor sürekli mıkırdanıuor bazen cok cok da aglıyor.Diş cıkarırken cok fena oluyor zaten ama normalde de hep bi ağlama kucaha gelme hali. 2 kez maalesef yataktan düştü acaba psikolojik olarak etkilendi m diye düşünüyorum cocugum bi türlü uyku döngülerini atlayamıyor başına böyle bi durum gelen var mı neler önerirsiniz ?