Minaaelaa biz de 4,5 aylıkken yaptık yolculuk
Arabada sesi çıkmaz kızımında
Uçakta çıktı ama:)
İlk kırk dakika çok ağladı
Ama sonra emdi ve inince uyandı
1,5 saatlikte yolculuk
Ama ağlayınca hiç kasılmadım
Bebek sonuçta
Sizde kasılmayın
İlk yolculuk ve heyecanını yasayın
Dönüşte de son yarım saat kala bir kaka yaptı😁
Ama türbülansa girdiğimiz için alamadım
Yine stres yapmadım
Yani keyifli geçti
Heyecanlı geçti
Korkmayın😇