4 ay 26 günlük olduk. Ne gündüz ne gece uykusu var :( ne de doğru düzgün emmesi. Kucağımda uyutuyorum zar zor. yerine koyuyorum çığlık basıyor gazını da çıkarıyorum ama 😔 sabah akşam kucak istiyor artık ne yemek yiyebiliyorum ne dinleyebiliyorum ne başka bir şey yapabiliyorum tuvalete bile zor gidiyorum sütüm azaldı göğüslerim hiç eskisi gibi dolmuyor ne yapabilirim sizin bebekler böyle mi ?