babyay Bebeğim 6 ay 5 günlük kucakta felan oturuyor ama koltuğa koyuyorum ya da yere destek koyuyorum her yerine yine de öne düşüyor hiç duramıyor kafama takıyorum doktora da götürdüm olabilir dedi ama aşırı kafama takılıyor
me_o531 babyay yarım oturtabilirsin Bi süre yavaş yavaş alışacak zaten bide uzun süre oturabilmesi için henüz erken
Gulgok12 babyay 7. Ayın içindeyken desteksiz oturmaya başladı merak etmeyin acele de etmeyin her bebek farklıdır kendinizi strese sokmayın
Bebegim3535 babyay benim bebeğimde 6 aylık desteksiz oturamıyor desteklide öne doğru atıyor kendisini. Yüz üstünden sırt üstü dönüyor ama sırt üstünden yüz üstü dönmek için uğraşmıyor bile. Her bebek farklı dedikleri çok doğru kızım 5 aylıkken dönüyordu.
babyay Bebegim3535 benim de 5 aylıkken döndü ama oturma konusunda geciktik sandım haklısınız daha zamanı var sanirim
buseyy2 babyay Bizde de durumlar aynıydı 9 aylıktı hala oturamıyordu en son ben de doktora götürdüm ve her bebeğin gelişiminin farklı olduğumu zamanı geldiğinde oturmaya başlayacağını söyledi. 10. ayda tam anlamıyla desteksiz oturmaya başladı o yüzden içinizi ferah tutun kafaya takmayın zamanı gelince oturacaktır 🌸
azrasmommm babyay normal canım. Benimki 7 aylık olacak daha yeni desteksiz oturmaya başladı o da 2 3 dk sonra devriliyor. İlk başlarda öne doğruu gidiyordu duramıyordyı hiç dik
azrasmommm babyay her bebeğin gelişimi farklı canım kimi 9 10 ayda oturmaya başlıyor. Yine doktora sor sen için rahat etsin. Benim kız da dönemiyor saha mesela. Yüz üstünden sırt üstüne dönüyor ama tersini yapamıyor. Şuan kasmıyorım sonuç olarak bir gün mutlaka dönecek 🫶🏼
hasretsisman2201 3,5 aylık ve oturmak istiyor yastıktan kafasını kaldırıyor yatınca ağlıyor oturunca susuyor valla yavaş yavaş hafif eğik oturtuyorum mecburen koltukta daha denemedim çünkü çok küçük 🥲💖 Erkenci bizimki 💖🐣
babyay hasretsisman2201 bizim de 3 aylıkken öyleydi erken oturur sanmistik bizde benim bebeğim 1 aylıkken kafasını tutup kaldiriyordu ama gecikiyormus işte onları yapsa bile
havvamete babyay 4 ayda kendi isteği ile oturuyodu destekli. Sürekli kalkmaya çalışan bir bebekti bende bebişi dinledim 6 aya girdiğimizde artık tamâmen desteksiz oturuyodu
havvamete babyay erkek. Hep tombiş bir bebekti. Ebe sürekli diyet başla başla diye darlıyodu. Başlamsdım zaten şu an pire gibi durmuyor kilo almıyor o yüzden 😂
buketzm babyay osman gönülalın bir videosu vardı 3 aylıkken destekli kucağınızda oturtun diyordu. 6.ayında desteksiz oturmada sorun yaşamamanız için diyordu o yüzden ben destekli kucağımda oturtuyorum 4 aylık ama 1 aydır oturtuyorum
babyay buketzm 3 aylıkken oturtmaya başladım ben kucakta demek ki her bebekte ise yaramıyor bide benim bebeğim aşırı hareketli bir bebek ama bazı şeyler gecikebiliyormus demek ki
buketzm babyay aslında tamamen bebekle alakalı benim bebek göbek üstü yaptığımda hiç kalkamazdı bugün biraz kalktığını fark ettim zamanla herşey olur sıkmayın canınızı bebeğinize bırakın :) eskiden böyle takıntılar yokmuş salarlarmış allaha emanet yaşamışız😃
babyay havvamete heh benim de erkek kilodan dolayı olabilir yürümesi de gecikebilir dedi doktor ama bence tombiş değil