haticeamin Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık bu aya kadar gazla uğraştık şimdide kabızlığı bitmiyor emziriyorum mamada almıyor artık ne yapsam bilmiyorum o öyle sancıyla çaresiz ben maff oluyorum kabzılık için önerileriniz var mı
haticeamin cemile161_ Şuan 11 aylığız ama kabızlığımız hala devam ediyor bikaç gün iyi oluyor sonra yine aynı kabız doktorumuz şurup verdi onunla çözüyoruz çok zor Allah kimseye vermesin
120117 @“haticeamin” Benim bebeğim de 6 aylık kabızlık yaşıyoruz aşırı zor 10 gün bile kakasını yapmadığı oluyor ne yapmalıyım ☹️
haticeamin 120117 İlk çözüm bence doktora götürmekek gıdayda başladıysanız ilk zamanları olduğu için kabız olabiliyor siz bebişe rezene anason kimyon kaynatıp içirin rahatlatacaktır
haticeamin 120117 Doğduğundan beri benimkinin ne gazı nede kabızlığı bitti kendiside perişan oluyor bende sürekli popsunu yağlıyorum zeytinyağ içiriyorum atlatmaya çalışıyoruz
120117 @haticeamin poposunu yağlama yerine bana zeytinyağlı doğal sabunu azıcık kesip fitil gibi kullan demişlerdi çok küçük ince bir parça fitil yerine kullandım bir kere gerçekten kullandığım gibi bebeğim kakasını yaptı ama zorlanıyor ağlıyor onu yapmak istemiyorum fazla.
120117 @haticeamin başladık şimdi fakat başlamadan da kabızdı doktor 1 çay kaşığı zeytinysğı ver demişti onu yapıyorum arada işte