enginkezbanalya uyku maması yapmıyorum ama oğlum yulaf lapasını çok seviyor ara öğün olarak yapıyorum. 2 kaşık yulafı yarım bardak suyla pişiriyorum. Küçük 1 muz yarım avokado eziyorum. 1 tatlı kaşığı bal, 1 tatlı kaşığı labne koyuyorum. Üzerine çilek doğruyorum. Fropie markasının şekersiz granolaları var çok lezzetli. Bazen 1 kaşık da ondan koyuyorum üstüne. İkimiz de bayılarak yiyoruz.